کد خبر: ۱۷۹۹۶۶
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۵

رضایت زیاد روحانی از جلسه چند هفته پیش با مقام معظم رهبری
فعال سیاسی اصلاح‌طلب اعلام کرد:

رضایت زیاد روحانی از جلسه چند هفته پیش با مقام معظم رهبری

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه دیدار رئیس جمهور سابق با مقام معظم رهبری مربوط به چند هفته پیش بود، گفت: روحانی از این جلسه و موارد رد و بدل شده، بسیار رضایت‌ داشت .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد امام درباره دیدار یک ساعته حسن روحانی با مقام معظم رهبری که امروز در فضای مجازی بازتاب داشت به ایلنا اعلام کرد: قبل از انتشار چنین اخباری در فضای مجازی از دوستان مشترک با روحانی ، شنیده شده بود که چند هفته پیش این ملاقات صورت گرفته و روحانی از این جلسه و موارد رد و بدل شده ، بسیار رضایت‌ داشت .

وی ادامه داد: عده‌ای نفوذی در تلاشند این ارتباطات و دیدارها فراهم نشود. این جریان ، کار دشمن را کم و سعی می‌کند هرکس حاضر در دایره نظام را به جز یک گروه خاص حذف کند. آنچه امروزه مورد لطمه واقع شده ، جمهوریت نظام و خطری است که متوجه اساس کشور است. این مسیر ناکجا آبادی است و دلسوزان بارها ابراز نگرانی کرده‌اند.

امام افزود: روحانی ۸ سال رئیس‌جمهور بود و با تایید سیستم‌های نظارتی و امنیتی برای شرکت در انتخابات حاضر شده و مردم به وی رای داده‌اند. این واقعیت‌ها قابل حذف و کتمان نیست. بنابراین باید از تجربه هشت سال گذشته در مواردی مانند مذاکرات وین استفاده کرد .

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ