کد خبر: ۱۸۰۲۰۸
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

عرضه فلفل های برگشتی از روسیه در مناطق فقیر نشین ایران
قدیمی ترین روزنامه اعلام کرد :

عرضه فلفل های برگشتی از روسیه در مناطق فقیر نشین ایران

قدیمی ترین روزنامه اعلام کرد: فلفل های دلمه ای برگشتی از روسیه و فروش در مناطق فقیرنشین ایران عرضه شده و به فروش می رود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روزنامه اطلاعات اعلام کرد: پس از روشن شدن ماجرای برگشت خوردن فلفل های دلمه ای از روسیه به دلیل وجود چهار نوع سم کشاورزی ثبت نشده ، تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد برخی از این محموله ها درمناطق فقیر نشین برخی شهرها با عناوین خاص و فریبنده در حال توزیع بوده یا به عنوان خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرد و معدوم نشده است.

شاید ادعا شود این فلفل ها با استانداردهای ایران سالم بوده و منعی برای مصرف ندارد اما نوع واکنش روس ها شک برانگیز است. چرا که ظاهرا از توضیحات ارایه شده از سوی مسئولان ایرانی درباره ثبت نشدن سموم استفاده شده در این محصولات چندان قانع نشده و خواستار بازدید حضوری از مزارع و گلخانه های کشت این محصول و نمونه برداری شده که قرار است طی هفته جاری انجام شود.

لذا حداقل تا روشن شدن بررسی روس ها در این خصوص که بی طرفانه و با حفظ منافع ملی ایران است، سازمان غذا و دارو و حفظ نباتات نباید اجازه مصرف داخلی این محصولات را بدهند و اگر هم به هر شکل توزیع شده ، اطلاع رسانی شود تا مردم از مصرف خودداری کنند.

قطعا این موضوع با نارضایتی و زیان برخی کشاورزان همراه خواهد بود اما درنظرداشتن سلامت مردم و قاطعیت برای اصلاح وضع فعلی که باعث حفظ اعتبار  محصولات کشاورزی ایران در جهان می شود ، اولویت دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ