کد خبر: ۱۸۰۲۳۱
۰:۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳

افزایش سرمایه ۲۳۵ درصدی شرکت بورسی موقتاً از دستور کار خارج شد
از محل تجدید ارزیابی:

افزایش سرمایه ۲۳۵ درصدی شرکت بورسی موقتاً از دستور کار خارج شد

شرکت بورسی از خروج موقت پرونده افزایش سرمایه ۲۳۵ درصدی از محل تجدید ارزیابی زمین ها و مذاکره جهت اصلاح گزارش و ارسال مجدد به سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کشت و صنعت چین چین از خروج موقت پرونده افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین ها و مذاکره جهت اصلاح گزارش و ارسال مجدد به سازمان خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشت به تابلو برای امروز شد.

براین اساس، حسن حجاریان مدیرعامل "غچین" اعلام کرد: پرونده افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی زمین ها به دلیل عدم اظهار نظر کارشناسان رسمی دادگستری مبنی بر وجود هر گونه محدودیت در نقل و انتقال از دستور کار سازمان بورس خارج شده است.

لذا شرکت در حال مذاکره جهت اصلاح گزارش مربوطه بوده و با توجه به اینکه تنها نقص پرونده مربوط به گزارش مذکور است، امید است پس از اصلاح گزارش، پرونده جهت اخذ مجوز مجدد به سازمان ارسال شود.

بنابراین گزارش، شرکت چین چین 20 بهمن سال 99 از برنامه افزایش سرمایه 235 درصدی خبر داده بود تا سرمایه فعلی را از 84 به 281 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی صورت خواهد گرفت. اما با توجه به اینکه سند زمین ها قدیمی بوده و جهت اظهار نظر نیاز به سند تک برگی است، پیگیری‌ها از اداره املاک آستان قدس و اداره ثبت انجام و پس از دریافت سند تک برگی اظهار عدم وجود هر گونه محدودیت در نقل و انتقال دریافت و پرونده تکمیل و به سازمان بورس ارسال شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ