کد خبر: ۱۸۰۲۳۵
۰:۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳

شروع دوره آموزش پرایس اکشن و تکنیکال بازارهای ایران و جهان از دوم بهمن

شروع دوره آموزش پرایس اکشن و تکنیکال بازارهای ایران و جهان از دوم بهمن

دور جدید آموزش پرایس اکشن و تکنیکال بازارهای مالی ایران و جهان با تدریس احسان کامیابی و ویژه تجارب و استراتژی های معامله گری فارکس و بورس ایران از دوم بهمن شروع می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دور جدید و متفاوت آموزش پرایس اکشن و تکنیکال بازارهای مالی ایران و جهان از دوم بهمن با تدریس احسان کامیابی و ویژه تجارب و استراتژی های معامله گری فارکس و بورس ایران شروع می شود.

براساس این گزارش، دوره "پرایس اکشن" برخلاف رویه رایج دوره های آموزش تکنیکال ، کاملا" کاربردی و کارگاهی و حضوری بوده و هنرجویان پس از اتمام دوره قادر به تحلیل بیش از 2000 نمودار و مدل سازی روندها می شوند و می توانند در هر بازاری به معامله‌گر حرفه ایی و موفق تبدبل شوند.

احسان کامیابی مدرس این دوره تجربه 7 سال معامله‌گری در بازار ارزهای جهانی (فارکس) و بورس ایران و تجربه 6 سال تدریس در بیش از 10 مراکز آموزشی را دارد و طی چند سال اخیر بیش از ۵۰۰۰ دقیقه آموزش ویدیوی تولید کرده و بصورت رایگان در اختیار عموم گذاشته است.

تفاوت آموزش این دوره که بصورت حضوری  طی 18 ساعت طی روزهای شنبه و سه شنبه هفته ( ساعت 16 الی 19 ) طراحی شده، چکیده‌ای از تجربیات و استراتژی‌های معاملاتی به سبک پرایس اکشن است که بصورت کلاس کارگاهی در اختیار شرکت کنندگان دوره قرار می گیرد .

این دوره شامل روندها، دلایل ورود به معاملات، هندسه و ماهیت ها، استراتژی های معاملاتی بر روی جفت ارزها و رمزارزها ، مدیریت معاملات باز بر روی سهام و شاخص ها و فلزات گرانبها ، قوانین هج سیستم، پرتفو بندی ، نحوه مدیریت سرمایه ، تابلوخوانی بازار آمریکا، و... است .

همچنین پاسخ گویی دائمی به تمام سوالات دانشجویان از دو طریق حضوری و تلگرامی ، امکان تماس تلفنی با مربیان آموزشی ، حضور یک ماه رایگان در تالار و کارگاه ها از موارد پیشتیبانی این دوره است که به دیدکلی در مورد تحلیل تکنیکال کلاسیک و بازارهای دوطرفه (فارکس) نیاز دارد.

بنابراین گزارش، پرایس اکشن به حرکت های قیمت در طول زمان گفته می شود و این مفهوم پایه و بنیان تحلیل تکنیکال بوده و شیوه نمودار خوانی بدون استفاده از ابزار کمکی مانند اندیکاتورها است . مزیت این شیوه تحلیل نسبت به شیوه بنیادی، انتقال پذیری این علم و مهارت به همه بازارها بوده و می توان خرید و فروش مسکن، ارز، طلا، سهام و هر کالای دیگر را از طریق نمودار خوانی فراگرفت .

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09331856449 تماس و یا از طریق واتس آپ و تلگرام در ارتباط باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ