کد خبر: ۱۸۰۲۴۳
۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳

بلوک‌های یک و دو درصدی

بلوک‌های یک و دو درصدی "فارس" خریدار نداشت و روی زمین ماند

سازمان خصوصی سازی طی دو روز اخیر، اقدام به عرضه بلوک یک و دو درصدی سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در بورس کرد اما این بلوک ها خریداری نداشت و روی زمین ماند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی سازی در حالی شنبه و یکشنبه بلوک یک و دو درصدی سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی را در بورس عرضه کرد که این بلوک ها خریداری نداشت و روی زمین ماند.

بنابر این گزارش، در بلوک دو درصدی "فارس"، 5 میلیارد و 740 میلیون سهم از طریق کارگزاری بانک توسعه صادرات با قیمت پایه هر سهم 1046 تومان و قیمت پایه کل 6 هزار میلیارد تومان و در بلوک یک درصدی هم دو میلیارد و 870 میلیون سهم از طریق کارگزاری بورس بیمه ایران با قیمت پایه هر سهم 996 تومان و قیمت پایه کل 2.8 هزار میلیارد تومان عرضه شد.

در این میان، بلوک 15 درصدی "فارس" هم معادل 43 میلیارد و 50 میلیون سهم ، روز چهارشنبه 15 دی از طریق کارگزاری بانک ملی عرضه می شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 1295 تومان و قیمت پایه کل 55.7 هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

خریدار در صورت تمایل به خرید اقساطی باید 30 درصد ثمن معامله را نقدی طی 20 روز کاری و مابقی را طی چهار سال با فواصل زمانی 6 ماهه و نرخ سود 18 درصدی پرداخت کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ