کد خبر: ۱۸۰۲۶۱
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳

استیضاح وزیر بهداشت به زودی در دستور کار قرار می گیرد
نماینده مجلس:

استیضاح وزیر بهداشت به زودی در دستور کار قرار می گیرد

نماینده مجلس از ارائه طرح استیضاح وزیر بهداشت به هیات رئیسه به دلیل عملکرد ضعیف و توزیع ناعادلانه اعتبارات در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کمال حسین پور در جلسه علنی ضمن انتقاد از بی اطلاعی وزیر بهداشت از وضعیت اسفبار بیمارستان ها و بیماران مناطق محروم گفت: عدالت در توزیع اعتبارات صورت نمی گیرد و روند قابل اصلاح نیست. عملکرد ضعیف بهرام عین اللهی در تحقق وعده ها باعث شد ، استیضاح وی به زودی تقدیم هیات رئیسه مجلس شود.

وی افزود: شهرستان های محروم با کمبود شدید نیرو، پزشک متخصص و تجهیزات بیمارستانی مواجه بوده و در اکثر بیمارستان ها سرم و دارو که نیاز ابتدایی بیماران است، یافت نمی شود. برنامه های وزیر در زمینه بهداشت عمومی و ارتقای سطح آن بسیار ضعیف و ناکارآمد است و اراده ای برای تحقق وعده ها در بدنه وزارتخانه دیده نمی شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: مردم نجیب سردشت از ابتدای جنگ تحمیلی در برابر حملات هوایی و شیمیایی صدام مقاومت کرده و هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردند. از ابراهیم رئیسی و احمد وحیدی وزیر کشور سوال می شود آیا روا است در وضعیت ناگوار معیشتی به سر ببرند؟

حسین پور گفت: مرزها و بازارچه های مرزی فرصت هستند نه تهدید ! باید از این فرصت ها برای توسعه اقتصادی و تامین معیشت مردم سردشت و پیرانشهر استفاده کرد. لازم است رئیس جمهور شخصاً دستور دهد ، وضعیت کنونی پایان یابد و با بازگشایی این دو بازارچه ، راه توسعه تجارت و صادرات محصولات باز شود و مردم منطقه که سال ها صدای بمب و موشک در دوران جنگ تحمیلی را شنیده اند این بار صدای شادی و خوشحالی کودکان را بشنوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ