کد خبر: ۱۸۰۲۶۶
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳

دستور رئیس جمهور به تسریع پرداخت غرامت جان باختگان هواپیمای اوکراینی

دستور رئیس جمهور به تسریع پرداخت غرامت جان باختگان هواپیمای اوکراینی

با دستور رئیس جمهور ، دو وزارتخانه و دو نهاد مکلف به تسریع پرداخت غرامت جان باختگان هواپیمای اوکراینی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابراهیم رئیسی در جلسه هیأت دولت با اشاره به لزوم تسریع در پرداخت غرامت خانواده‌ جان باختگان حادثه هواپیمای اوکراینی گفت: وزارت راه ، بنیاد شهید، وزارت دفاع و معاونت حقوقی با تشکیل کارگروهی برای پیگیری رفع مشکلات خانواده‌های این حادثه اقدام کنند.

وی افزود: وزارت کشاورزی نسبت به تبیین استانداردهای کالاهای کشاورزی صادر شده به کشورهای مختلف، فعالانه در رسانه‌ها روشنگری کرده و با دعوت از کارشناسان در این مورد به صورت علمی و دقیق به مردم اطلاع رسانی کند.

رئیس جمهور ادامه داد: با توجه به نگرانی رهبر معظم انقلاب، علما، مراجع تقلید و مردم از وضعیت آسیب‌های اجتماعی ، کاهش آسیب‌ها و رفع نگرانی نسبت به جرایم در فضای مجازی وظیفه همه دستگاه‌های مرتبط است. در این خصوص ، تکمیل و اجرایی شدن شبکه ملی اطلاعات تا سال آینده ضرورت دارد.

رئیسی با تاکید بر تامین انرژی پایدار در فصل زمستان گفت: امید است سال جاری با رعایت الگوی مصرف قطعی گاز و برق رخ ندهد. البته تحقق این امر در گرو همکاری مردم و بخش‌های تولید است.

وی افزود: سیاست ایران توسعه روابط اقتصادی و تجاری با سایر کشورها بوده و همه وزارتخانه‌ها به‌ ویژه وزارت خارجه موظف شدند برای فعال شدن کمیسیون‌های مشترک بین ایران و سایر کشورها تلاش کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ