کد خبر: ۱۸۰۲۷۶
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴

درخواست تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه ۵۶۷ درصدی

درخواست تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه ۵۶۷ درصدی

شرکت لیزینگ با گذشت بیش از چهار ماه از برگزاری مجمع فوق العاده و عدم دریافت مجوز پذیره نویسی از درخواست تمدید مجدد مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه ۵۶۷ درصدی تا ۱۹ بهمن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت لیزینگ ایران با گذشت بیش از چهار ماه از برگزاری مجمع فوق العاده و عدم اخذ مجوز انتشار پذیره نویسی از درخواست تمدید مجدد مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه 567 درصدی تا 19 بهمن خبر داد.

براین اساس، "ولیز" بازگشت به نامه 14 آذر سازمان مبنی بر موافقت با تمدید مهلت تعیین شده برای افزایش سرمایه تا 19 دی اعلام کرد: انتشار آگهی پذیره نویسی سهام این شرکت به دلیل عدم تائید و ثبت صورتجلسات مجامع از سال 97 توسط بانک مرکزی به تعویق افتاده است.

با مشاوره و رایزنی کارشناسان و مقامات ثبتی و نیز رفع ایرادات و اشتباهات قانونی و نیز نقص مدارک و مستندات لازم ، تائیدیه بانک مرکزی برای کلیه صورتجلسات اخذ شده که تاکنون 5 مورد به شرح زیر ثبت و در روزنامه رسمی به چاپ رسیده است.

مجامع سال 97 ، 98 و 99 و برای اصلاح اساسنامه فقط ثبت صورتجلسات 14 اردیبهشت و 18 شهریور سال 99 شرکت که مربوط به تغییرات هیات مدیره و مدیرعامل است در مراحل ثبت نهایی قرار دارد که به محض دریافت ، امکان کسب مجوز برای انتشار آگهی پذیره نویسی سهام نیز حاصل شده و نسبت به افزایش سرمایه شرکت اقدام خواهد شد.  بنابراین بنا به مراتب فوق ، خواهشمند است دستور فرمائید یکبار دیگر مهلت تعهد برای افزایش سرمایه این شرکت تا 19 بهمن تمدید و امکان نهایی افزایش سرمایه فراهم شود.

بنابراین گزارش، مجمع فوق العاده لیزینگ ایران با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه، 10 شهریور برگزار و افزایش سرمایه 567 درصدی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مورد تصویب قرار گرفت تا سرمایه فعلی از 60 به 400 میلیارد تومان برسد. سازمان بورس پیش از این سه بار دیگر هم با تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت تا 19 مهر ، 19 آذر و 19 دی موافقت کرده بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ