کد خبر: ۱۸۰۳۳۲
۱۰:۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵

مجوز افزایش سرمایه ۳۰۰، ۹۰، ۷۵ و ۵۰ درصدی چهار شرکت صادر شد
از دو محل سود و مطالبات و آورده:

مجوز افزایش سرمایه ۳۰۰، ۹۰، ۷۵ و ۵۰ درصدی چهار شرکت صادر شد

چهار شرکت بورسی و فرابورسی مجوز افزایش سرمایه ۵۰، ۳۰۰، ۷۵ و ۹۰ درصدی را از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت های سرمایه گذاری سایپا، لاستیک یزد، زغال سنگ پرورده طبس و کیمیای زنجان گستران به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 50، 300، 75 و 90 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "وساپا" سرمایه فعلی را از 1.06 به 1.6 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی و حفظ نقدینگی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "پیزد" هم از 51 به 204 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

همچنین "کزغال" سرمایه فعلی را از 200 به 350 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا قادر به اجرای طرح و توسعه شود.

در این میان، سرمایه فعلی "کیمیا" از 105 به 200 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف تحصیل سرمایه گذاری جدید، جبران مخارج انجام شده بابت سرمایه گذاری و تامین سرمایه در گردش می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ