کد خبر: ۱۸۰۳۶۸
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷

افزایش سن بازنشستگی با بسیاری از قوانین تناقض دارد
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس:

افزایش سن بازنشستگی با بسیاری از قوانین تناقض دارد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ با طرح دولت مبنی بر افزایش سن بازنشستگی به ۶۰ سال به دلیل تناقض با بسیاری از قوانین مخالفت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رحیم زارع درباره موضوع افزایش سن بازنشستگی در لایحه بودجه سال آینده به تسنیم گفت: طبق نظر دولت ، کف سن بازنشستگی یاید 60 سال باشد تا افراد بیشتر خدمت کنند. البته نمایندگان باید در این خصوص در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس تصمیم بگیرند.

وی افزود: این تصمیم‌‌گیری در لایحه بودجه انجام شده و صرفا برای یک سال است . لذا دردی از دولت دوا نمی‌کند. بنابراین باید قانونی دائمی تدوین شود و یا این موضوع را در برنامه توسعه 5 ساله هفتم مطرح کند تا از جامعیت و شفافیت لازم برخوردار باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: افزایش سن بازنشستگی با بسیاری از قوانین تناقض دارد. چرا که باید فرصت برای اشتغال جوانان فراهم شود اما در نهایت باید نمایندگان در این باره در کمیسیون تلفیق و در نهایت درجلسه علنی تصمیم گیری کنند.

زارع در پاسخ به این سوال که آیا این اقدام با قانون منع به کارگیری بازنشستگان تعارض ندارد ، گفت: این سن بازنشستگی برای کسانی است که هنوز بازنشسته نشده‌اند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای‌پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ