کد خبر: ۱۸۰۴۹۶
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰

زیرمجموعه شرکت بورسی ۱۴ الکترو پمپ قرارداد گوره به جاسک را تحویل داد

زیرمجموعه شرکت بورسی ۱۴ الکترو پمپ قرارداد گوره به جاسک را تحویل داد

شرکت بورسی از تحویل ۱۴ دستگاه الکترو پمپ قرارداد گوره به جاسک زیرمجموعه و مذاکرات جهت تمدید مجدد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پمپ سازی ایران از تحویل 14 دستگاه الکترو پمپ قرارداد گوره به جاسک زیرمجموعه و مذاکرات جهت تمدید مجدد خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای سه شنبه شد.

براین اساس، احمد چراغ مدیرعامل "تپمپی" اعلام کرد: فروش ۲۰ دستگاه الکتروپمپ در قرارداد گوره به جاسک در سال ۹۸ به مبلغ ۱۷.۵ میلیون یورو با شرکت پمپیران (سهامی خاص) از شرکت های تابعه پمپ سازی ایران منعقد شد. به رغم تحریم ها خوشبختانه اولین صورتحساب در شهریور ماه به تعداد ۸ دستگاه الکتروپمپ به مبلغ ۱۲۴.۵ میلیارد تومان صادر شده و مورد تایید کارفرما قرار گرفته و درآمد ناشی از آن در صورت‌های مالی میان دوره‌ای شرکت پمپیران منظور شده است.

تا زمان تنظیم این گزارش، ۶ دستگاه الکتروپمپ دیگر نیز تحویل شده و در انتظار تایید کارفرما جهت صدور صورتحساب فروش است. پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال متناسب با وضعیت پروژه تعداد دیگری از الکتروپمپ آن نیز تحویل شود و در صورت آمادگی و تأیید کارفرما صورتحساب صادر شده و در سال آینده پروژه به اتمام برسد. مدت قرارداد تا ۳۰ آذر تمدید شده و مذاکرات جهت تمدید مجدد قرارداد با کارفرما در جریان است.

بنابراین گزارش، ۹۹.۹ درصد سهام شرکت پمپیران به پمپ سازی ایران تعلق دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ