کد خبر: ۱۸۱۱۸۸
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۸

ادامه بارش‌ها در نیمه شمالی ایران و نفوذ سامانه بارشی جدید از اواسط هفته
کارشناس هواشناسی اعلام‌ کرد:

ادامه بارش‌ها در نیمه شمالی ایران و نفوذ سامانه بارشی جدید از اواسط هفته

رئیس مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اعلام ادامه بارش‌ها در نیمه شمالی از نفوذ سامانه بارشی جدید از اواسط هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صادق ضیاییان درباره آخرین وضعیت جوی به ایسنا گفت: در سواحل شمالی، شمال سمنان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و برخی مناطق در شمال غرب بارش برف و باران و وزش باد رخ می‌دهد که شدت بارش ها در شرق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بیشتر خواهد بود.

وی افزود: همچنین امروز در نیمه شرقی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان فارس وزش باد شدید و در نقاط مستعد گرد و خاک پیش بینی شده که در نیمه شمالی همراه با وزش باد و کاهش ۴ تا ۶ درجه ای دما است.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: فردا دربرخی مناطق چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب بوشهر و سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. یکشنبه و دوشنبه در اکثر مناطق آسمان صاف پیش بینی شده است.

ضیاییان گفت: بعد از ظهر دوشنبه سامانه بارشی از جنوب غرب و شمال غرب وارد ایران خواهد شد و روز سه شنبه بارش در خوزستان، شمال بوشهر و فارس، جزایر واقع در شمال خلیج فارس کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود و به تدریج به استان های یزد، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و شمالی نیز کشیده خواهد شد.

وی افزود: همچنین طی روز سه شنبه در مناطقی از شمال غرب بارش پراکنده باران و برف دور از انتظار نیست. ضمن این که طی امروز و فردا دریای خزر و  خلیج فارس مواج است.

ضیاییان ادامه داد: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲- و  ۸ درجه سانتیگراد است. امروز اردبیل با حداکثر دمای یک درجه و فردا تبریز با دمای صفر درجه سردترین خواهند بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ