کد خبر: ۱۸۱۲۰۱
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۹

برای ۱۰ ماه سال:

"افق، قرن، غکورش، کیمیاتک" رشد ۵۴، ۲۸، ۳۰ و ۴۲ درصدی ثبت کردند

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، پدیده شیمی قرن، صنعت غذایی کورش و آریان کیمیاتک در عملکرد ۱۰ ماهه با تحقق درآمد ۱۸.۴، ۱.۸، ۵ و ۱.۳ هزار میلیارد تومانی، رشد ۵۴، ۲۸، ۳۰ و ۴۲ درصدی ثبت کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، چهار شرکت بورسی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، پدیده شیمی قرن، صنعت غذایی کورش و آریان کیمیا تک، عملکرد دی و 10 ماه سال مالی جاری را منتشر کردند.

براین اساس، "افق" در دوره دی از فروش داخلی محصولات نوشیدنی، شوینده، خوراکی، لوازم منزل سبک، پروتئینی، پوشاک و غرفه ای بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

این شرکت بورسی در عملکرد 10 ماهه بالغ بر 18.4 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 54 درصدی روبرو شد.

"پدیده" هم در دوره یک ماهه از فروش داخلی و صادراتی محصولات بهداشت شخصی، البسه و خانه بالغ بر 202.4 میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

این شرکت بورسی در عملکرد 10 ماهه بالغ بر 1.8 هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد 28 درصدی روبرو شد.

همچنین "غکورش" در دوره یک ماهه از فروش داخلی روغن خوراکی، محصولات نیمه ساخته، دانه روغنی، کنجاله، روغن خام و تصفیه، سایر ضایعات و کارمزد تولید بالغ بر 232.6 میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

این شرکت بورسی در عملکرد 10 ماهه بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 30 درصدی همراه شد.

در این میان، "کیمیاتک" در دوره دی از فروش داخلی محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی و فروش صادراتی محصولات دارویی بالغ بر 147.4 میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

این شرکت بورسی در عملکرد 10 ماهه بالغ بر 1.3 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد 42 درصدی را ثبت کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ