کد خبر: ۱۸۱۲۳۸
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۹

توضیحات شرکت آماده عرضه اولیه سهام درباره حریق ۲ میلیون پاکت سیمان

توضیحات شرکت آماده عرضه اولیه سهام درباره حریق ۲ میلیون پاکت سیمان

شرکت سیمانی آماده عرضه اولیه سهام با آتش سوزی در انبار پاکت از هماهنگی با بیمه گذار برای ارزیابی و جبران خسارت، اتمام خدمات تجهیزات بارگیر خانه و تحویل سیمان از امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سیمان آبیک با اشاره به حادثه آتش سوزی در انبار پاکت از هماهنگی با بیمه گذار برای ارزیابی و جبران خسارت، اتمام سرویس تجهیزات بارگیر خانه و تحویل سیمان از امروز خبر داد.

براین اساس، حمید فرمانی باروق مدیرعامل "سآبیک" اعلام کرد: بر اثر حادثه آتش سوزی هفتم بهمن در انبار پاکت حدود 2 میلیون پاکت طعمه حریق شد. عملیات اطفاء حریق با تلاش آتش نشانان، کارکنان شرکت و نیروهای امدادی استان البرز و قزوین انجام و از سرایت آتش به سایر بخش ها جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدوم و تلفات انسانی در بر نداشت و با توجه به اینکه شرکت از پوشش مناسب بیمه برخوردار است، هماهنگی لازم با شرکت بیمه گذار برای ارزیابی و جبران خسارت انجام شده است.

همچنین با توجه به عدم خسارت جدی به ماشین آلات و تجهیزات اصلی بارگیر خانه ، عملیات سرویس آنها در کمتر از 36 ساعت به پایان رسید و عملیات بارگیری و تحویل سیمان از نهم بهمن آغاز شد.

بنابراین گزارش، شرکت سیمان آبیک اردیبهشت سال 91 با پذیرش در بورس تهران ، آماده عرضه اولیه در 18 تیر همان سال شد اما به دلیل عدم ایفای تعهد، لغو پذیرش شد و به عرضه اولیه نرسید . در این میان با موافقت هیات ‌پذیرش این شرکت برای دومین بار در فهرست شرکت های بورسی قرار گرفت و در بازار دوم بورس درج شد تا آماده عرضه اولیه 15 درصدی سهام باشد.

سرمایه شرکت با 296 نیروی انسانی در بدو تاسیس 10 میلیون تومان بوده که طی 10 مرحله افزایش سرمایه به 295.9 میلیارد تومان رسیده است. 97.9 درصد سهام این شرکت به سیمان فارس و خوزستان تعلق دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ