کد خبر: ۱۸۶۱۹۳
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱/۱۸

شرکت ملی گاز به ۶۰۰ هزار خانوار گاز رایگان ارائه می‌کند + جزئیات

شرکت ملی گاز به ۶۰۰ هزار خانوار گاز رایگان ارائه می‌کند + جزئیات

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: تعداد مشترکان معرفی شده کمیته امداد و بهزیستی برای دریافت گاز رایگان به بیش از ۶۰۰ هزار خانوار رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلال نورموسوی در این باره اعلام کرد: تعداد مشترکان معرفی شده کمیته امداد و بهزیستی برای دریافت گاز رایگان و که اطلاعات آن‌ها در سامانه شرکت ملی گاز ثبت شده به بیش از ۶۰۰ هزار خانوار رسید و برای خانوار محروم زیر پوشش نهادهای حمایتی همه اطلاعات ارسالی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی صحت‌سنجی شده و بعد از آن وارد سامانه شرکت ملی گاز می‌شود.

وی افزود: بر این اساس در کمیته امداد امام خمینی (ره) از پیش از عید نوروز افزایش ۲۳ درصدی آمار مشاهده و کد اشتراک ۴۸۹ هزار خانوار کمیته امداد در سامانه شرکت ملی گاز ثبت شده است. در سازمان بهزیستی رشد آمار نسبت به پیش از عید نوروز بیشتر بوده و تاکنون حدود ۱۱۴ هزار کد اشتراک خانوار در سامانه شرکت ملی گاز ثبت شده است.

این مقام اجرایی ادامه داد: درباره دلیل اختلاف آمار کمیته امداد امام خمینی (ره) با فهرست شرکت ملی گاز نیز باید گفت کمیته امداد یک فهرست کلی داده و پس از پایش به حدود ۵۰۰ هزار کد اشتراک رسیده‌شد که در سامانه شرکت ملی گاز ایران ثبت شود.

نورموسوی توضیح داد: با توجه به اینکه بعضی خانوارها در مناطق محروم و عشایرنشین زندگی می‌کنند و از نعمت گاز بی‌بهره هستند، برنامه‌ریزی شد اگر این خانوارها در مسیر لوله‌کشی‌های گاز قرار داشته باشند و به‌دلیل نبود لوله‌کشی گاز از این حق قانونی محروم باشند، یک بند قانونی دیگری در نظر گرفته شود شرکت گاز تا سقف ۶ میلیون تومان هزینه برای لوله‌کشی گاز را به‌عهده گیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ