کد خبر: ۱۸۶۲۰۶
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱/۲۰

گرانی ۱۰۰ درصدی تعرفه اینترنت از سوی

گرانی ۱۰۰ درصدی تعرفه اینترنت از سوی "اخابر" و نهاد ناظر رد شد

صدور مجوز افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت اینترنت با هدف اجرای خاموش طرح صیانت از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت بورسی مخابرات رد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در واکنش به اعلام برخی مبنی بر صدور مجوز افزایش 100 درصدی قیمت اینترنت برخی شرکت‌ها و با هدف اجرای خاموش طرح صیانت ، اعلام کرد: تعرفه‌های اینترنت مخابرات براساس تعرفه‌های ابلاغی سازمان تنظیم مقررات در سال ۹۶ است و هیچ گونه افزایشی در سال‌های اخیر صورت نگرفته است.

رگولاتوری هیچ گونه مصوبه جدیدی در مورد تعرفه اینترنت نداشته و افزایش قیمت اینترنت ثابت برخی اپراتورها در دست بررسی است تا چنانچه در خارج از چارچوب قانونی باشد، نسبت به اصلاح صریح و جریمه قانونی متخلفان اقدام شود.

اپراتورها بر اساس مقررات مصوب سالهای گذشته در محدوده مشخصی مجاز به تعریف بسته های خدماتی بودند که به دلیل شرایط رقابتی بعضا در سطح بسیار پایینتری اقدام به تعرفه گذاری می کردند و اکنون با افزایش چندبرابری هزینه‌ها، ادامه سرمایه گذاری و پاسخ به مصرف روزافزون مشترکین با چالش جدی مواجه شده است. قطعاً ادامه این روند، دسترسی مردم به خدمات با کیفیت و پایدار را دچار مشکل خواهد کرد.

براساس این گزارش، محمدرضا بیدخام سخنگوی شرکت بورسی مخابرات هم گفت: با توجه به افزایش شدید قیمت تمام شده خدمات ارتباطی، هنوز تعرفه جدیدی به این شرکت ابلاغ نشده او هیچ گونه افزایشی هم در این خصوص نشده و هزینه اینترنت همچنان طبق تعرفه های گذشته است.

وی افزود: "اخابر" براساس توجه به حقوق مشتریان، تفکیک ترافیک داخلی و بین المللی و رعایت مصرف منصفانه، تعرفه ها را در حوزه دسترسی ارتباطات ثابت و در راستای اجرای مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جهت بهبود کیفیت خدمات عرضه می‌کند. اینترنت پرسرعت ثابت هم با زیرساخت سیم مسی و فیبر نوری به صورت ADSL، VDSL و FTTH در اختیار مشترکان بوده و تعرفه‌ها در سایت شرکت قابل مشاهده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ