کد خبر: ۱۸۶۲۱۲
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱/۲۰

بررسی وضعیت مهمترین کامودیتی ها و نظرسنجی درباره بورس و رقبا

بررسی وضعیت مهمترین کامودیتی ها و نظرسنجی درباره بورس و رقبا

وضعیت مهمترین کامودیتی ها در سال ۲۰۲۱ - ۲۰۲۲ از جمله نفت، گاز ، اوره، سنگ آهن، زغال سنگ، طلا، فولاد، سیمان و ... به همراه نظرسنجی درباره برترین بازارهای سرمایه گذاری بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سالنامه اقتصاد ایران و جهان و کامودیتی ها با بررسی آمار و ارقام برخی از متغیرهای کلان اقتصاد جهانی، مهمترین کامودیتی ها و اقتصاد داخلی توسط گروه نشریه ره آورد منتشر شد که در این بخش ،گزیده ای از وضعیت نفت، گاز ، اوره، سنگ آهن، زغال سنگ، طلا، فولاد، سیمان در سال 2021-2022 به همراه نظرسنجی درباره برترین بازارهای سرمایه گذاری طی سال جاری در بورس، طلا، ارز ، مسکن، ارز دیجیتال بررسی شد.

نگاهی بر وضعیت کامودیتی ها

درسالی که گذشت، قیمت کالاها صعودهای پی در پی را تجربه کردند و در هفته های اخیر با شدت گرفتن جنگ اوکراین و روسیه ، قیمت بسیاری از کالاها از جمله طلا و گندم به بالاترین سطوح دست یافتند. تغییرات قیمت کالاها بر تمامی بازارهای مالی بصورت مستقیم و غیرمستقیم تاثیرگذارخواهد بود. اما این موضوع که موثرترین کشورها برای هر کدام از کالاها کدام هستند این بازار را تحلیل پذیرتر خواهد کرد.

بنابراین گزارش، برای مطالعه کامل سالنامه تخصصی " اقتصاد ایران و جهان و کامودیتی‌ها " نشریه ره‌آورد اینجا را مشاهده کنید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ