کد خبر: ۱۸۶۵۳۲
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱/۲۹

وام صنایع بورسی و غیر بورسی مشروط به صورتحساب الکترونیکی شد
از اردیبهشت :

وام صنایع بورسی و غیر بورسی مشروط به صورتحساب الکترونیکی شد

با اعلام بانک مرکزی ، شرکت های تولیدی در صتایع بورسی و غیربورسی که متقاضی دریافت وام هستند باید از ابتدای اردیبهشت دارای صورتحساب الکترونیکی باشند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی قمری‌‌‌وفا مدیر روابط‌عمومی بانک مرکزی در رابطه با پرداخت تسهیلات بانکی الکترونیک در توییتر اعلام کرد: از ابتدای اردیبهشت‌، متقاضیان دریافت تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید در 7 استان به صورت آزمایشی و در 5 صنعت منتخب، باید دارای صورتحساب الکترونیکی باشند.

در مرحله دوم از ۱۵اردیبهشت در تمام استان‌‌‌ها این الزام برای صنایع عملیاتی می‌شود و در گام سوم و از ابتدای خرداد؛ تمام صنایع برای استفاده از تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید باید دارای صورتحساب الکترونیکی از سامانه جامع تجارت باشند.

بر اساس این گزارش به پیشنهاد وزارت صنعت و با موافقت بانک‌مرکزی مقرر شد از ابتدای اردیبهشت‌ متقاضیان دریافت تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید به صورت آزمایشی در 7 استان‌ خراسان‌رضوی، فارس، یزد، تهران، آذربایجان‌شرقی، مرکزی و خوزستان و در 5 صنعت منتخب غذایی، لوازم‌خانگی، تایر، قطعات خودرو و مصالح ساختمانی، الزاما باید دارای صورتحساب الکترونیکی باشند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ