کد خبر: ۱۸۹۳۸۹
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۲/۳۱

زمان قطعی سفر رئیس‌جمهور به عمان مشخص شد/ در انتظار نتایج مثبت از برجام

زمان قطعی سفر رئیس‌جمهور به عمان مشخص شد/ در انتظار نتایج مثبت از برجام

زمان قطعی سفر رئیس‌جمهور به عمان مشخص شد و قرار است این رویداد دو روز دیگر رخ دهد و شاید نتایج مثبتی از احیای برجام و آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران به دست آید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی زمزمه سفر ابراهیم رئیسی به عمان و امارات و سپس اعلام مبهم سخنگوی وزارت خارجه ایران مبنی بر سفر قریب الوقوع رئیسی به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، امروز زمان این سفر مشخص و قطعی شد که دوشنبه است.

ملاقات رسمی در کاخ العلم، دیدار دوجانبه با سلطان عمان، امضا چند سند همکاری، دیدار با ایرانیان مقیم و تجار و فعالان اقتصادی عمانی از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه است.

براساس این گزارش، رئیس‌جمهور دو روز دیگر در راس هیاتی بلندپایه راهی این کشور مهم در میانجی گری ایران و آمریکا می شود و با توجه به سفرهای اخیر نماینده اتحادیه اروپا و امیر قطر به تهران ، انتظار می رود نتایج مثبتی از احیای برجام و آزاد سازی منابع ارزی بلوکه شده ایران به دست آید.

سفر رئیسی به مسقط در پاسخ به دعوت قبلی هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان انجام می‌شود.

در این میان علیرضا پیمان‌‌پاک رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با وزیر صنایع بازرگانی و سرمایه‌گذاری عمان ازمذاکره برای رفع مشکلات مربوط به حمل و نقل و مسائل بانکی، سفر هیات تجاری و برگزاری نشست در اتاق بازرگانی مسقط و برگزاری پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی دکوراسیون، روشنایی و لوازم خانه و خانه‌داری عمان، خبر داد و پیشنهاد کرد کمیته مشترک توسعه روابط اقتصادی و تجاری به ریاست معاونان وزرای دو کشور تشکیل شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ