کد خبر: ۱۸۹۳۹۱
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۲/۳۱

حقوق سربازان با رشد ۱۰۰ درصدی به ۳.۲ میلیون تومان رسید + جزئیات
طبق اعلام سازمان وظیفه عمومی انتظامی:

حقوق سربازان با رشد ۱۰۰ درصدی به ۳.۲ میلیون تومان رسید + جزئیات

سازمان وظیفه عمومی انتظامی، جزئیات افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی و میانگین ۳.۲ میلیون تومانی حقوق سربازان در سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان وظیفه عمومی انتظامی اعلام کرد: با مساعدت مجلس و دولت، میانگین حقوق کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سال جاری به‌ نسبت سال قبل با رشد 115 درصدی از 1.49 میلیون تومان در فروردین سال گذشته به 3.2 میلیون تومان افزایش یافت.

جزئیات افزایش حقوق سربازان در سال جاری:

1. حقوق سربازان وظیفه مجرد که در مناطق عادی خدمت می‌کنند با رشد 140 درصدی حداکثر مبلغ 3.78 میلیون تومان تعیین شد.

2. حداقل حقوق سربازان وظیفه متأهل با افزودن هزینه عائله‌مندی با رشد 145 درصدی به‌ مبلغ 4.1 میلیون تومان افزایش یافت که هزینه مربوط به فرزند یا ایاب و ذهاب به این مبلغ افزوده خواهد شد.

3. سربازان وظیفه‌ای که در مناطق عملیاتی خدمت می‌کنند اعم از مجرد و متاهل علاوه بر حقوق ذکر شده به‌تناسب مدرک تحصیلی و تأهل از حدود یک تا 3.5 میلیون تومان از فوق‌العاده عملیاتی بهره‌مند خواهند شد.

امید می رود با افزایش حقوق و مزایا در سال جاری دیگر هیچ هزینه‌ای بابت انجام خدمت سربازی به خانواده کارکنان وظیفه تحمیل نشود و با ادامه این روند در راستای تأمین معیشت سربازان گام‌های بیشتری برداشته شود تا ضمن تأمین حداکثری معیشت سربازان و اجرای قوانین و مقررات مغفول‌ مانده در سال‌ های گذشته که مربوط به رفاه سربازان است، شاهد رضایت‌مندی هرچه بیشتر سربازان و خانواده‌های آنها بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ