کد خبر: ۱۸۹۴۱۳
۰:۰ - ۱۴۰۱/۳/۱

دولت هیچ برنامه‌ای برای گرانی حامل‌های انرژی مانند بنزین ندارد
سخنگوی دولت:

دولت هیچ برنامه‌ای برای گرانی حامل‌های انرژی مانند بنزین ندارد

سخنگوی دولت با اعلام اینکه تصمیم سخت رئیس جمهور مربوط به مقابله با فساد و رانت خواران در عرصه خصوصی سازی بود، گفت: دولت هیچ برنامه‌ای برای گرانی حامل‌های انرژی از جمله بنزین ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی بهادری جهرمی در واکنش به اخبار منتشر شده درباره تلاش ابراهیم رئیسی برای افزایش دوباره قیمت بنزین به اصلاحات نیوز گفت: دولت سیزدهم هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت هیچ یک از حامل‌های انرژی از جمله بنزین ندارد و قرار نیست هیچ نوع از حامل‌های انرژی گران شود.

وی ادامه داد: تصمیم سخت رئیس جمهور، ناظر به مقابله با فساد و مفسیدن و منظور مقابله با رانت خواران در عرصه خصوصی سازی بود و نه حامل‌های انرژی و بنزین.

براساس این گزارش، رئیسی در همایش نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران ضمن دفاع  از سیاست‌های اقتصادی دولت ، گفته بود: قرار است تصمیم‌های سختی گرفته شود و با وجود برخی مخالفت‌ها این تصمیم‌ها اجرا می‌شود که برای اقتصاد ایران که حدود ۸۰ درصد آن دولتی بوده و  مشکلات زیادی دارد، لازم است. دولت بستر فسادزا را اصلاح خواهد کرد تا پرونده‌ای ساخته و قوه قضائیه مجبور به پیگیری نباشد

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ