کد خبر: ۱۸۹۵۰۳
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۳/۳

شهردار آبان دستگیر شد/ آخرین آمار از حادثه دیدگان و حضور رضایی و وحیدی

شهردار آبان دستگیر شد/ آخرین آمار از حادثه دیدگان و حضور رضایی و وحیدی

ریزش ساختمان در آبادان که فعلا" منجر به فوت و مصدومیت ۱۰ و ۳۲ نفر با دستگیری شهردار فعلی و چندین فرد دیگر و جلسه اضطراری معاون رئیسی و وزیر کشور همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تبعات و ترکش های ریزش ساختمان ۱۰ طبقه واقع در خیابان امیری آبادان که از دیروز به تیتر یک اکثر رسانه ها تبدیل و منجر به فوت ۱۰ نفر و مصدومیت ۳۲ نفر شده ، امروز هم ادامه دار شد و طی آن محسن رضایی و احمد وحیدی معاون اقتصادی رییسی و وزیر کشور، بامداد امروز  در محل ریزش ساختمان متروپل حاضر و جلسه اضطراری تشکیل دادند.

براساس این گزارش، رضایی خواهان مجازات تمام افراد دخیل در این حادثه شد و دادستان خوزستان هم از دستگیری ۱۰ نفر از جمله حسین حمیدپور شهردار فعلی و دو شهردار قبلی، مالک و پیمانکار ، چند کارمند شهرداری و ناظران و ادامه شناسایی سایر عوامل مقصر خبر داد.

در این میان شهردار فعلی آبادان که با تعیین خط قرمز برای رسانه ها حسابی خبرساز شده بود، دیروز با حضور در محل ساختمان مورد اعتراض شدید و حمله برخی مواجه و محبور به فرار از محل شده بود !

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر هم از بهبود امداد رسانی به حادثه دیدگان خبر داد و اعلام کرد: تعداد زیادی از نیروهای جمعیت هلال احمر خوزستان در محل حادثه حاضرند و هدف نخست، برداشتن آوار است تا به زیرزمین دسترسی یافت.

فرماندار آبادان نیز گفت: همه مفقودان حادثه از زیر آوار بیرون آورده شدند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس هم خواهان شناسایی متخلفین شد و از کمیسیون عمران مجلس خواست گزارش بررسی ابعاد مختلف این حادثه را تهیه و ارائه کند.

در این میان نام حسین عبدالباقی مالک ساختمان متروپل آبادان در فهرست فوت‌شدگان قید شده اما برخی منابع محلی مدعی‌ فرار وی و برخی هم مدعی بازداشت عبد‌الباقی شده اند !

آخرین خبر هم حکایت از آن دارد که به گفته دادستان خوزستان، مالک و پیمانکار اصلی ساختمان در محل بوده و جسد وی از زیر آوار بیرون آورده شده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ