کد خبر: ۱۸۹۵۰۵
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۳/۳

گرد و خاک دو روزه در نیمه غربی ایران و باران و باد شدید ۵ روزه در چند استان
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

گرد و خاک دو روزه در نیمه غربی ایران و باران و باد شدید ۵ روزه در چند استان

طبق پیش بینی جدید سازمان هواشناسی، آسمان نیمه غربی ایران امروز و فردا با گرد و خاک همراه بوده و ساکنین چند استان هم شاهد باران، رعد و برق و باد شدید ۵ روزه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و فردا علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از گلستان و ارتفاعات البرز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، پنجشنبه این شرایط با شدت کمتری برای اردبیل، سواحل دریای خزر،خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رخ می دهد و جمعه  ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و سواحل دریای خزر با بارش پراکنده همراه خواهند شد.

شنبه آینده نیز در مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

علاوه بر این امروز ساکنین شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل غربی خزر و به‌تدریج در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق شاهد گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهند بود.

طبق اعلام رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، شدید خیزش گرد و خاک در نیمه غربی ایران تا فردا شب ادامه دارد و فقط بخش‌هایی از شرق از این پدیده مصون است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ