کد خبر: ۱۸۹۶۱۹
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۳/۷

افزایش ابر و باران پراکنده در چند استان و وضعیت قابل قبول هوای تهران
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

افزایش ابر و باران پراکنده در چند استان و وضعیت قابل قبول هوای تهران

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در برخی استان‌ها افزایش ابر،‌ رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و باد شدید موقتی روی می‌دهد و در سایر مناطق جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، زنجان،‌ شمال مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های تهران و البرز در ساعات بعدازظهر افزایش ابر،‌ رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و باد شدید موقتی روی می‌دهد و در سایر مناطق جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات تهران،‌ البرز و جنوب سیستان و بلوچستان و چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات تهران و البرز در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد.

از امروز تا چهارشنبه در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده و امروز و فردا در غرب استان هرمزگان، بوشهر،‌ جنوب فارس و جزایر شرق خلیج‌فارس وزش باد شدید و خیزش گردوخاک روی می‌دهد.

شاخص کیفیت هوا نیز در حال حاضر بر روی عدد ۹۲ قرار گرفته و هوای تهران قابل قبول است. بیشترین دمای هوای پایتخت امروز ۲۸ و کمترین دمای هوا ۲۰ درجه است. طی ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوا میانگین بر روی عدد ۹۴ قرار داشت و هوای تهران آلوده بود.

همچنین تهران از ابتدای سال ۲ روز هوای پاک و ۴۴ روز هوای قابل قبول و ۱۷ روز هوای آلوده برای گروه‌های حساس جامعه، سه روز ناسالم برای همه افراد و یک روز هوای خطرناک داشته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ