کد خبر: ۱۹۱۸۷۰
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۴/۱۴

برنامه وزارت صنعت برای دور جدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه تا پایان تیر

برنامه وزارت صنعت برای دور جدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه تا پایان تیر

وزارت صنعت از برنامه دور جدید فروش محصولات شرکت های خودرویی در سامانه یکپارچه خودرو خبر داد که تا پایان تیر انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت از برنامه دور جدید فروش محصولات شرکت های خودرویی در  سامانه یکپارچه خودرو خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تولید تا پایان تیر قرعه کشی دیگری انجام خواهد شد.

وی افزود: مشکل افراد جایگزین در سامانه فروش یکپارچه حل شده و به همه خودرو تخصیص یافت. بنابراین علاوه بر 176 هزار دستگاه که برای این دوره تخصیص یافته بود، 60 هزار دستگاه دیگر هم به افراد جایگزین اختصاص یافت.

براساس این گزارش، قرعه کشی اولین دور از فروش محصولات در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو درحالی با حاشیه هایی مانند تخصیص خودرو به فهرست ذخیره همراه شده که مهلت واریز وجه منتخبان تا 25 خرداد تمدید شده بود. در این رویداد بیش از ۱۷۶ هزار دستگاه برای بیش از ۴.۱ میلیون متقاضی عرضه شد.

همچنین طبق اعلام رسمی و عجیب دو معاون وزیر صنعت، فعالیت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بدون تایید فنی و امنیتی بوده و قرعه‌کشی تا اطلاع ثانوی لغو شده بود ! از سوی دیگر سازمان بازرسی کل کشور عملکرد وزارت صنعت در سامانه یکپارچه خودرو را منتج به تشویش اذهان عمومی دانست و ضمن تذکر خواهان ارایه توضیح از شخص وزیر شد !

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ