کد خبر: ۱۹۲۶۵۲
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۵/۵

پلیس به مداخلات جوی چند روزه جاده‌های ۱۰ استان ایران هشدار داد

پلیس به مداخلات جوی چند روزه جاده‌های ۱۰ استان ایران هشدار داد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به بروز مداخلات جوی در جاده‌های ۱۰ استان هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به صدور هشدار سازمان هواشناسی با سطح نارنجی و قرمز به ایسنا گفت:  پیش‌ بینی شده از امروز تا پایان هفته، رگبار و رعد و برق و وزش باد و بارندگی شدید، سیلاب، گرد و خاک شدید و احتمالا اختلال در تردد وسایل نقلیه در برخی از جاده‌ها به خصوص استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، یزد، اصفهان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان رخ دهد .

وی ادامه داد: وزش باد شدید و بارندگی باعث پدیده گرد غبار و لغزندگی جاده ها و کاهش میدان دید رانندگان و احتمال افزایش وقوع تصادفات رانندگی از جمله تصادفات زنجیره‌ای می‌شود. بنابراین رانندگان با سرعت مطمئنه و دقت بیشتر رانندگی کنند. به رانندگان حمل کالا و مسافر هم توصیه می شود زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با در نظر گرفتن کامل مقررات راهنمایی رانندگی، احتیاط بیشتر و کاهش سرعت رانندگی نسبت به شرایط عادی در جاده‌ها تردد کنند.

شیرانی همچنین از مردم خواست تا جای ممکن از انجام سفرهای غیرضروری جاده‌ای به ویژه در استان‌های اعلامی پرهیز کنند و رانندگان و مسافران قبل از شروع حرکت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۰ از وضعیت جوی و ترافیکی معابر باخبر شوند .

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ