کد خبر: ۱۹۲۶۷۲
۸:۰ - ۱۴۰۱/۵/۸

باران موسمی همچنان ادامه دارد / جو ناپایدار در ۲۰ استان / انتقاد نماینده مجلس
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

باران موسمی همچنان ادامه دارد / جو ناپایدار در ۲۰ استان / انتقاد نماینده مجلس

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد سامانه باران موسمی همچنان در نیمه جنوبی ایران فعال بوده و آسمان ۲۰ استان، بارانی و همراه با و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: فعالیت سامانه موسمی (مانسون) در نیمه جنوبی ایران ادامه دارد و  موجب نا پایداری‌  جوی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و برخی نقاط واقع در شمال غرب با رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید همراه هستند و در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس، کرمان، جنوب و غرب یزد، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه غربی اصفهان، شرق لرستان، مرکزی، همدان و قم، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و گاهی همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین بارش در ارتفاعات البرز واقع در شرق تهران، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان و کرمان شدت خواهد داشت.

در این میان محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، هواشناسی را فشل دانست و گفت: مردم فهمیدند وضعیت قرمز است اما هواشناسی وضعیت زرد و نارنجی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد،

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ