کد خبر: ۱۹۲۶۷۳
۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۵/۸

خروج موقت ۱۳ شرکت ، تعلیق دو نماد و رفع گره از ۴ سهم

خروج موقت ۱۳ شرکت ، تعلیق دو نماد و رفع گره از ۴ سهم

نماد ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم ، متوقف و دو سهم نیز شدند و ۴ شرکت هم مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در اولین روز کاری هفته، نماد شرکت های گروه دارویی برکت، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری‌ توسعه‌ آذربایجان‌، سرمایه‌ گذاری‌ البرز، نساجی بروجرد، سرمایه‌گذاری‌ رنا، البرز دارو، باما و بیمه تجارت نو به دلیل اعلام رویدادهای مهم و برای یک ساعت بسته شد.

شرکت های سرمایه‌گذاری‌ نیرو ، شیشه‌ همدان‌ و خدمات‌کشاورزی‌ هم برای یک روز و نیوپان‌ 22 بهمن‌ برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

نماد شرکت بورسی لیزینگ ایران هم به دلیل عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش و بدون اعلام زمان تعلیق شد. شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت هم تا 22 مرداد مشمول این تصمیم مسئولان فرابورس است.

نمادهای فرابورسی " تشتاد، حاریا، کهرام و وآرین" هم که در روزهای قبل دارای صف فروش بودند، مشمول رفع گره معاملاتی شده اند.

در این میان بورس و فرابورس طبق روال قبلی و بدون اعلام توضیح، معاملات چهارشنبه گذشته سهام تایدواتر و صنایع غذایی مینو شرق را باطل کردند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ