کد خبر: ۱۹۲۷۰۰
۰:۰ - ۱۴۰۱/۵/۹

ماسک هم برای کناره گیری از خرید ۴۴ میلیارد دلاری سهام توییتر شکایت کرد

ماسک هم برای کناره گیری از خرید ۴۴ میلیارد دلاری سهام توییتر شکایت کرد

ثروت‌مندترین فرد جهان با تنظیم شکایت محرمانه‌ای علیه توییتر، مبارزه قانونی با این رسانه اجتماعی را به منظور کناره گیری از خرید ۴۴ میلیارد دلاری سهام این شرکت آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، ایلان ماسک با تنظیم شکایت محرمانه‌ای علیه توییتر، مبارزه قانونی با این رسانه اجتماعی را به منظور کناره گیری از خرید 44 میلیارد دلاری سهام این شرکت آغاز کرد.

براساس این گزارش، شکایت ماسک پس از آن مطرح شد که قاضی دادگاه ایالت دلاور دستور داد محاکمه پنج روزه از 17 اکتبر آغاز تا مشخص شود این میلیاردر می‌تواند از این معامله صرف نظر کند یا خیر؟

همچنین لوئیجی کریسپو مالک 5500 سهم از ماسک در دادگاه عالی شکایت کرد و خواستار تکمیل معامله شد تا متوجه شود وظیفه امانتداری را در قبال سهامداران توییتر انجام نداده و به دلیل ضررهایی که به بار آورده باید غرامت دهد.

ماسک به دلیل تصاحب 9.6 درصد از سهام توییتر و بر اساس این دادخواست، نسبت به سهامداران این رسانه اجتماعی، وظیفه امانتداری دارد. وی 8 ژوئیه اعلام کرد از خرید سهام این شرکت به دلیل نقض توافق با ارائه نادرست تعداد حساب های جعلی در پلت فرم دست می کشد.

توییتر هم چند روز بعد شکایت کرد و ادعای حساب‌های جعلی را موضوع حاشیه‌ای خواند و اعلام کرد، ماسک متعهد شده قرارداد ادغام را با قیمت 54.2 دلار برای هر سهم ببندد.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ