کد خبر: ۱۹۲۷۲۳
۱۰:۹ - ۱۴۰۱/۵/۹

باران و سیلاب امروز در ۶ استان / علت حادثه امامزاده داوود / محدودیت در تهران

باران و سیلاب امروز در ۶ استان / علت حادثه امامزاده داوود / محدودیت در تهران

سازمان هواشناسی امروز برای ۶ استان رگبار شدید باران و سیلاب پیش بینی و علت سیلاب امامزاده داوود را اعلام کرد و در خیابان میرداماد و بزرگراه فتح تهران محدودیت ترافیکی اعمال شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز بارش‌های رگباری در نیمه جنوبی و نیمه شرقی خوزستان، نیمه غربی و نیمه جنوبی کرمان، مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، نیمه غربی و نیمه جنوبی فارس و نیمه شرقی بوشهر ادامه دارد.

براساس این گزارش، فردا دوشنبه هم نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب و مرکز کرمان، نوار شرقی خوزستان این شرایط را تجربه می کنند و این مناطق با هشدار قرمز شاهد سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی گسترده، آبگرفتگی منازل در مناطق مستعد، اختلال در ناوگان حمل‌ و نقل، کاهش شعاع دید، احتمال تخریب پل و مسدود شدن جاده خواهند بود.

همجنین امروز در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان، زنجان، گیلان، آذربایجان شرقی، اردبیل و مازندران با رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت روبرو می شوند اما سه‌شنبه بارندگی این استان ها کاهش می‌یابد و چهارشنبه در نوار شمالی بارش پراکنده رخ خواهد داد. پنجشنبه هم اغلب نقاط ایران دارای جوی پایدار خواهند شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ هم از محدودیت در خیابان میرداماد (به شرق ورودی مدرس به جنوب) و بزرگراه فتح تهران (در مسیر غرب به شرق در زیر گذر الغدیر به جنوب) به دلیل سستی زمین و احتمال ریزش آسفالت خبر داد.

سحر تاج بخش رئیس سازمان هواشناسی هم سیلاب امامزاده داوود را همانند سیل شیراز در سال ۹۷ دانست و اعلام کرد قطعا" مسیر آب در سال‌های گذشته دست کاری شده بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ