کد خبر: ۱۹۲۷۵۰
۰:۰ - ۱۴۰۱/۵/۱۰

ایران آماده جمع‌بندی مذاکرات در زمانی کوتاه شد/ شروع دور جدید گفت وگوها در وین

ایران آماده جمع‌بندی مذاکرات در زمانی کوتاه شد/ شروع دور جدید گفت وگوها در وین

رئیس تیم مذاکره‌کننده از آمادگی جمع‌بندی مذاکرات در زمانی کوتاه خبر داد و دور جدید گفت وگوها احتمالا بزودی در وین برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مربوط به احیای برجام با آمادگی علی باقری رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران مبنی برای جمع‌بندی مذاکرات همراه شده و وی در توییتر اعلام کرد: ایده‌های پیشنهادی شکلی و محتوایی را به‌منظور هموار ساختن مسیر برای جمع‌بندی سریع مذاکرات وین که با هدف اصلاح رایط پیچیده خسارت‌بار ناشی از خروج یکجانبه و غیرقانونی آمریکا آغار شده به طرف‌های مقابل ارائه شد .

ایران‌ آماده جمع‌بندی مذاکرات در مدت زمان کوتاهی است اگر طرف مقابل نیز آماده اقدام مشابه باشد.

در این میان یعقوب رضازاده عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم از برگزاری جلسه چند روز گذشته اعضای کمیسیون ب با باقری خبر داد و به ایسنا گفت: طبق مباحث مطرح شده با توجه به تلاش‌های اروپا برای به نتیجه رسیدن مذاکرات برجام، احتمالا در روزهای آینده دور جدید مذاکرات برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دور از مذاکرات با پشتوانه و عزم جدی ایران و طرف مقابل صورت می گیرد. چندین سال است که مذاکرات بدون نتیجه مانده و انتظار می رود با رویکرد جدید توافق مناسبی انجام شود. مکان مذاکرات احتمالا خواهد بود اما پیشنهاد شده مذاکرات در خاک ایران باشد ولی محل قطعی بعد از توافق طرفین مشخص می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ