کد خبر: ۱۹۳۰۳۱
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۵/۲۲

شرکت بورسی نیروگاه گازی را در کمتر از ۶ ماه هم گام سازی کرد
با ثبت رکورد بین‌المللی:

شرکت بورسی نیروگاه گازی را در کمتر از ۶ ماه هم گام سازی کرد

شرکت بورسی با ثبت رکورد بین‌المللی برای اولین‌ بار ساخت نیروگاه گازی سمنان را در کمتر از ۶ ماه به سرانجام رساند و هم گام سازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، مجری طرح احداث نیروگاه‌های صنایع معدنی توانیر در حالی 16 مرداد‌ از اتصال نخستین واحد نیروگاهی احداث شده توسط صنایع به شبکه خبر داد که طبق قرارداد منعقده در نیروگاه سمنان به تبعیت از مدت زمان عادی برای ساخت واحد گازی، زمان هم گام سازی واحد اول باید 12 ماه پس از پرداخت پیش‌پرداخت یعنی 14 بهمن سال جاری اتفاق می‌افتاد اما شرکت مپنا با ثبت رکورد بین‌المللی در زمینه ساخت نیروگاه فقط 6 ماه پس از جاری شدن قرارداد ساخت این واحد نیروگاهی را هم گام سازی کرد.

براساس این گزارش، طبق اطلاعات شرکت مپنا به عنوان سازنده این نیروگاه شروع نصب واحد تا زمان سنکرون در قالب 120 روز به سرانجام رسیده در حالی که زمان معمول این بخش در شرایط عادی بیش از 210 روز است .

در بخش بهره‌برداری از شروع فلاشینگ روغن تا برق‌دار شدن DCS بطور معمول به 90 روز زمان نیاز دارد که این کار در 52 روز به سرانجام رسید. نیروی کار فعال در سایت ساخت نیروگاه در مقاطعی نظیر تیر ماه در اوج گرما به 300 نفر رسید و این آمار تا زمان نصب نهایی ادامه یافت.

به دنبال ثبت رکورد ساخت نیروگاه گازی کامل در کمتر از 6 ماه از شروع دولت سیزدهم بیش از 6 هزار مگاوات نیروگاه وارد دوره بهره‌برداری شد. رکورد قبلی ساخت نیروگاه مرتبط با ساخت 4935 مگاوات واحد نیروگاهی مربوط به سال 89 بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ