کد خبر: ۱۹۴۵۱۵
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۶/۶

خسارت تصادفات کمتر از ۲۰ میلیون بدون کروکی پرداخت می‌شود
رئیس بیمه مرکزی:

خسارت تصادفات کمتر از ۲۰ میلیون بدون کروکی پرداخت می‌شود

رئیس بیمه مرکزی از رونمایی سامانه‌ پرداخت خسارت کمتر از ۲۰ میلیون تومان در تصادفات رانندگی بدون نیاز به کروکی خبر داد که افراد با ارسال اطلاعات و بدون مراجعه حضوری خسارت دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید بهزادپور گفت: برای اولین بار سند بالادستی به نام سند تحول توسط دولت ابلاغ شد و در آن مردمی سازی صنعت بیمه، دیجیتال کردن، کاهش تصدی بیمه مرکزی هدف‌گذاری شد. در حوزه مردمی سازی، بیمه بازرگانی بیشترین سهام را دارد و بخش بیمه درمان و شخص ثالث بیشترین حجم حوزه فعالیت است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های صنعت بیمه پرداخت خسارت تصادفات کمتر از ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به کروکی است. سامانه‌ای طراحی شد که با ارسال اطلاعات تصادفات بدون مراجعه حضوری پرداخت خسارت انجام شود و به حساب فرد زیان دیده واریز شود. دیگری اقدامات طراحی سامانه کروکی آنلاین است. در این طراح پلیس با نرم افزار‌هایی که در اختیار دارد کروکی تصادف را بصورت آنلاین به دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌کند تا در زمان صرفه‌جویی شود و افراد هرچه سریع‌تر خسارت را دریافت کنند.

بهزادپور ادامه داد: تکلیفی که سال‌ها برعهده بخش‌های مختلف از جمله بیمه بازرگانی بوده این است که در حوزه بیمه تکمیلی نسخه الکترونیکی را اجرا کند. پروژه بیمه مرکزی، هاب بیمه درمان است و تا دو ماه آینده بخش نسخه الکترونیکی بیمه تکمیلی نیز آماده می‌شود و به سیستم جامع می‌پیوندد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ