کد خبر: ۱۹۵۰۸۷
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۶/۲۳

تحت فشار قرار دادن مدیرعامل توییتر برای افشاگری ایمنی پلتفرم ها

تحت فشار قرار دادن مدیرعامل توییتر برای افشاگری ایمنی پلتفرم ها

کمیته قضایی سنا، مدیرعامل توییتر را تحت فشار قرار داد تا به اتهامات مطرح شده برای افشاگری ایمنی پلتفرم ها توسط رئیس سابق امنیت این شرکت رسیدگی کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از انگجت، رهبران کمیته قضایی سنا، پاراگ آگراوال را تحت فشار قرار دادند تا به ادعاهایی مبنی بر اینکه اقدامات امنیتی توییتر می‌تواند به امنیت ملی آسیب برساند و سایر موارد مطرح شده در شکایت زاتکو رسیدگی کند. این اتهامات با توجه به نقش مهم توییتر در ارتباطات آمریکا و گستردگی جهانی آن باعث نگرانی جدی می‌شود.

بر اساس این گزارش تا کنون توییتر از پرداختن به ادعاهای زاتکو با هر نوع جزئیات خودداری کرد. این نامه یک روز قبل از حضور زاتکو در جلسه کمیته قضایی برای شهادت علنی درباره تجربه به عنوان رئیس امنیت توییتر منتشر می‌شود.

زاتکو ادعا کرده بود توییتر، کمیسیون تجارت فدرال و سایر آژانس‌های نظارتی را گمراه کرد. همچنین از آگراوال خواسته شده تا ۲۶ سپتامبر به این نامه پاسخ دهد. این نامه فشار روی توییتر را افزایش می‌دهد. زیرا به گفته یکی از قاضی‌های این پرونده، ایلان ماسک می‌تواند شکایت زاتکو را به پرونده حقوقی علیه این شرکت اضافه کند.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ