کد خبر: ۱۹۵۳۱۳
۰:۰ - ۱۴۰۱/۷/۱

آخرین وضعیت برنامه هفتم توسعه و بار مالی ۵ هزار میلیاردی حقوق بازنشستگان
رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد:

آخرین وضعیت برنامه هفتم توسعه و بار مالی ۵ هزار میلیاردی حقوق بازنشستگان

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام سیر مراحل برنامه هفتم توسعه ، گفت: حقوق بازنشستگان و جانبازان بار مالی 5 هزار میلیارد تومان دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مسعود میرکاظمی در مورد برنامه هفتم توسعه گفت: سیر مراحل برنامه هفتم در حال طی شدن است و باید در مجلس تصویب شود. زیرا به مصوبه مجلس نیاز دارد. 

وی افزود: سال گذشته اقدامات لازم انجام شد و از آنجایی که این مسئله با تدوین بودجه هم‌زمان شده تلاش می‌شود بودجه سال ۱۴۰۲ بر اساس سیاست های ابلاغی تنظیم و تا ۱۵ آذر تمام شود . تلاش می‌شود هر دو کار باهم پیش رود اما تصویب در دولت و مجلس متناوب است یعنی ابتدا بودجه در مجلس تصویب و سپس به قانون برنامه هفتم توسعه پرداخته می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: اینکه گفته می‌شود پیمانکاران پولی از دولت دریافت نکردند درست نیست. مبالغی تاکنون پرداخت شده اما مبالغ اصلی در نیمه دوم سال پرداخت می شود. زیرا درآمدهای دولت خصوصا مالیات ها در نیمه دوم سال محقق می شود.

به گفته میرکاظمی، طرحی که مجلس درباره نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و جانبازان ارائه داده 5 هزار میلیارد تومان بار مالی دارد که در صورت تصویب مجلس باید انجام شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ