کد خبر: ۱۹۵۶۲۷
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۷/۱۲

زاهدی وفا فقط یک رای مجلس را کم آورد و وزیر نشد / رویدادی کم سابقه
در شمارش مجدد آرا نمایندگان:

زاهدی وفا فقط یک رای مجلس را کم آورد و وزیر نشد / رویدادی کم سابقه

در رویدادی کم سابقه،زاهدی وفا در بازشماری آرا نمایندگان مجلس و تنها با یک رای کمتر نتوانست بعداز چهارماه به عنوان وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی معرفی شود!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه امروز مجلس با برگزاری بررسی صلاحیت محمد مهدی زاهدی‌ وفا به‌عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و بعد از اعلام نظر ابراهیم رئیسی و نمایندگان موافق و مخالف ، نوبت به رای گیری رسید.

براساس این گزارش، برخی رسانه ها  درحالی بدون آمار رای موافق و مخالف از تایید صلاحیت وی خبر دادند ولی در کمتر از نیم ساعت بعد و با وجود تبریک حدود 30 نماینده، اما و اگرهایی مطرح و منجر شد تا برخی نمایندگان به دلیل ابهام، خواهان بازشماری آرا باشند.

به این ترتیب در دور اول شمارش آرا، زاهدی وفا با اختلاف بسیار کم به عنوان وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی معرفی شد اما در باز شماری آرا، تنها یک رای برای جلب اعتماد مجلس کم آورد تا حضور وی منتفی شود.

با این اوصاف بعد از برکناری حجت الله‌عبدالملکی از این وزارتخانه در خرداد سال جاری و به عنوان نخستین تغییر کابینه دولت سیزدهم ، دوران بدون وزیر یکی از مهمترین وزات خانه ها، طولانی تر و شود.

شائبه هایی چون داشتن تابعیت دو گانه و حضور فرزندان در خارج و دارایی هایی سنگین و... از جمله دلایل عدم تایید صلاحیت زاهدی وفا بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ