کد خبر: ۱۹۷۰۰۶
۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۸/۲۴

بارش باران و برف از امروز تا سه روز آینده در 25 استان ایران
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران و برف از امروز تا سه روز آینده در 25 استان ایران

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی باران و برف در اکثر مناطق ایران خبر داد که از امروز تا سه روز آینده در 25 استان ایران رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در گیلان، مازندران و شرق اردبیل بارش و فردا نیز با ورود سامانه بارشی در غرب، جنوب غرب، برخی مناطق مرکز و شمال غرب و به‌تدریج دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ و ارتفاعات بارش برف روی می‌دهد.

بر اساس این گزارش، پنجشنبه این شرایط علاوه بر این مناطق برای نیمه شمالی فارس، بوشهر، ارتفاعات البرز و به‌صورت پراکنده برای شرق پیش بینی می‌شود. شدت بارش‌ها فردا برای لرستان و چهارمحال و بختیاری و پنجشنبه در ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های چهار محال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویراحمد،‌ شمال خوزستان و جنوب لرستان است.

جمعه نیز برای استان‌های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، شمال کرمان و بخش‌هایی از شرق و شمال شرق رگبار،‌ رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

شنبه هفته آینده با خروج سامانه بارشی، نسبتاً پایداری در اکثر مناطق حاکم خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ