کد خبر: ۱۹۷۱۰۷
۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۸/۲۸

آلودگی هوای چند روزه در پنج کلانشهر و باران پراکنده در برخی مناطق
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

آلودگی هوای چند روزه در پنج کلانشهر و باران پراکنده در برخی مناطق

سازمان هواشناسی با اعلام افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در پنج کلانشهر، پیش بینی باران پراکنده در ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوب غرب و ارتفاعات یزد و کرمان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: از امشب تا سه‌شنبه در اراک، اصفهان، تبریز، ارومیه، کرج و تهران افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی هوا، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در بعضی از ساعت‌ها در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، مدیریت بهینه در استفاده از سوخت‌های فسیلی، کاهش تردد غیر ضروری و حرکات ورزشی در فضای باز به‌ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفس توصیه می‌شود.

امروز افزایش ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات زاگرس مرکزی در بخش‌های جنوب غرب و ارتفاعات یزد و کرمان پیش‌بینی شده است. طی امروز و فردا در بخش‌های شرقی استان فارس، شمال و غرب هرمزگان، جنوب یزد و کرمان و بخش‌های شمالی سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

امروز خلیج فارس در نواحی ساحلی و دور از ساحل خوزستان، بوشهر و غرب هرمزگان، و دوشنبه خلیج فارس و غرب تنگه هرمز در نواحی ساحلی و دور از ساحل بوشهر و غرب هرمزگان مواج است.

افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی یک تا ۱/۵ متر و در فراساحل ۲ تا ۲/۵ متر پیش‌بینی می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ