کد خبر: ۱۹۷۱۱۹
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۸/۲۸

وعده مدیرعامل سایپا به تولید ساینا دوگانه سوز از ماه آینده

وعده مدیرعامل سایپا به تولید ساینا دوگانه سوز از ماه آینده

مدیرعامل سایپا با اشاره به تولید ساینای گازسوز از آذر، گفت: برای وانت نیسان ۶ کاربری جدید طراحی و ایجاد شده و طول محل بار آن افزایش یافته و تمام استانداردها را گذرانده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد علی تیموری با اشاره به تولید ساینای گازسوز گفت: برای وانت نیسان 6 کاربری جدید طراحی و ایجاد شده و طول محل بار آن افزایش یافته و تمام استانداردها را گذرانده است. این خودرو قابلیت حمل بارهای سنگین و حجیم را دارد که این موضوع قیمت تمام شده حمل را کاهش می‌دهد.

وی افزود: هدف گذاری عرضه ۸ خودرو انجام شده و خطوط تولید خودروهای اطلس و سهند آماده سازی شده است. 30 دستگاه از این خودروها تولید شده و در حال گذراندن تست‌های نهایی هستند و ۶ دستگاه خودرو آریا نیز تولید شده که برای مرحله مونتاژ و گذراندن تست ها آماده است .

این مقام مسئول ادامه داد: در طول سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ تلاش می‌شود در خودروهای سواری و تجاری بتوان ۸ محصول جدید عرضه کرد. بستر برای تولید محصول اقتصادی آماده است و تمام طراحی ها انجام شده و در مرحله ساخت قالب ها قرار دارد. همچنین در سال جاری دو محصول به سبد محصولات سایپا سیتروئن اضافه خوهد شد.

تیموری گفت: برای اولین بار خودروی ساینای گازسوز تولید خواهد شد و تا آذر به مردم و تاکسی رانی عرضه خواهد شد. همچنین ساینای اتوماتیک محصول دیگری است که مراحل اولیه را گذرانده و تا پایان سال این خودرو نیز تولید و عرضه خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ