کد خبر: ۱۹۷۲۱۵
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۸/۳۰

بدترین نتیجه تیم ملی با باخت ۶ بر ۲ / کی روش حاضر به پذیرش اشتباه نشد!
مقابل انگلیس رخ داد:

بدترین نتیجه تیم ملی با باخت ۶ بر ۲ / کی روش حاضر به پذیرش اشتباه نشد!

اولین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی مقابل انگلیس با بدترین نتیجه ممکن و باخت ۶ بر ۲ همراه شد و سرمربی هم حاضر به پذیرش اشتباه نشد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اولین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر مقابل انگلیس با بدترین نتیجه ممکن همراه و باخت تاریخی 6 بر دو و حاشیه های متعدد در داخل و خارج همراه شد! در این میان رتبه اول تیم ملی در آسیا از دست رفت و با سقوط آزاد و 6 پله‌ای در رنکینگ فیفا و از رده 20 به 26 ( پایین تر از ژاپن) توامان شد!

براساس این گزارش، ترکیب نیمه اول ایران کاملا" تدافعی و شامل علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مجید حسینی، صادق محرمی، علی کریمی، احسان حاج‌ صفی، احمد نوراللهی، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش بود اما موتور گلزنی انگلیس از دقیقه 35 شروع و تا دقیقه 90 با شش گل به پایان رسید که با دو گل مهدی طارمی در دقایق 65 و 103 نیمه دوم همراه شد.

این بازی با ۲۴ دقیقه وقت اضافه ، رکورددار تاریخ جام جهانی شد!

کارلوس کی روش هم در نشست خبری بعد از سنگین ترین باخت اعلام کرد: همه می دانند بازیکنان در چه شرایطی هستند. تا آخرین توان جنگیدیم و شجاع بودیم. آن چه در توان داشتیم را در زمین پیاده کردیم. هنوز چیزی تمام نشده و دو بازی دیگر در جام جهانی در پیش است و تلاش می‌کنیم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

بازی در نیمه اول تمام شده بود. تنها هدف تیم اتحاد و شجاعت است و تا جایی که می‌توانیم بجنگیم و فوتبال را مفتخر کنیم. این لحظات بد این اجازه را داد که از ابتدا در سطح بالایی بازی کنیم. همه بازیکنان خیلی خوب بودند و تجربه انگلیسی‌ها را نداشتند. چیزهای زیادی از تیم ملی انگلیس یاد گرفتیم و با شرایط بهتری آماده بازی بعدی است.

ترکیب تیم در این بازی اشتباه نبود. چیزی که در این بازی اشتباه بود، کیفیت، سرعت و رقابت بازیکنان انگلیسی بود. گل اول و دوم موقعی زده شد که انتظار نداشتیم و شوکه شدیم. درباره ترکیب بازیکنان باید بعد از بازی بررسی کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ داد و چیزهایی که باید یاد بگیریم را یاد بگیریم. این نیست که ترکیب و زمین بازی مطرح نیست. موضوع این است که چگونه آموزش می‌گیریم.

هواداران ایرانی حاضر در این جام جهانی هم اگر نمی خواهند  تشویق کنند در خانه بمانند!

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ