کد خبر: ۱۹۷۴۴۴
۰:۱ - ۱۴۰۱/۹/۸

شرایط عرضه ۴۰ کامیون کشنده فاو و ۸۰۶ فیدلیتی و دیگنیتی اعلام شد
برای ۱۴ تا ۲۳ آذر در بورس کالا:

شرایط عرضه ۴۰ کامیون کشنده فاو و ۸۰۶ فیدلیتی و دیگنیتی اعلام شد

بورس کالا از شرایط عرضه ۴۰ کامیون کشنده فاو و ۸۰۶ فیدلیتی و دیگنیتی متعلق به دو شرکت سیبا موتور و بهمن موتور برای ۱۴ تا ۲۳ آذر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بورس کالا از عرضه ۴۰ کامیون کشنده فاو و ۸۰۶ فیدلیتی و دیگنیتی متعلق به دو شرکت سیبا موتور و بهمن موتور از ۱۴ تا ۲۳ آذر خبر داد که از این تعداد عرضه برای نخستین بار، ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، قیمت پایه کامیون کشنده فاو FAW CA۴۱۸۰ بالغ بر ۲.۳۷ میلیارد تومان، موعد تحویل ۱۷ بهمن و درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۱۰ درصد تعیین شد. هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش برای یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی حداکثر مجاز به ثبت سفارش ۵ دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره گذاری فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و رنگ خودروها سفید است.

متقاضیان پس از انجام خرید از طریق سامانه فروش محصول‌های گروه بهمن، عاملیت‌های مجاز را انتخاب و جهت تحویل به محل کارخانه مراجعه کنند. خریداران ملزم به واریز وجه مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس کالا به شماره حساب اعلامی متعلق به سیباموتور هستند. هزینه ها شامل ۹ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه های جانبی جمعا به مبلغ ۱۰.۲ میلیون تومان است که همه هزینه های فوق صرفا باید از حساب بانکی شخص خریدار به شرکت واریز شود.

همچنین بهمن موتور قصد دارد ۴۸۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره را با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان ، ۲۱ آذر روی تابلو ببرد. ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی هم با قیمت ۸۲۱.۵ میلیون تومان ۲۲ آذر عرضه می شود که از این تعداد، ۵۳ دستگاه سفید تریم مشکی، ۵۳ دستگاه سفید تریم قرمز، ۵۴ دستگاه مشکی تریم مشکی و ۵۴ دستگاه مشکی تریم قرمز است.

برای نخستین بار در بورس کالا، ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ با قیمت پایه ۹۹۶.۵ میلیون تومان، ۲۳ آذر عرضه می شود. عرضه‌های دیگنیتی پرستیژ شامل ۲۶ دستگاه سفید تریم مشکی، ۲۶ دستگاه سفید تریم قرمز، ۲۷ دستگاه مشکی تریم مشکی و ۲۶ دستگاه مشکی تریم قرمز است.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید تمامی خودروهای عرضه شده بهمن موتور در دو هفته آینده ۲۵ درصد و تاریخ تحویل ۲۳ بهمن است. هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفاً برای یک دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز را از طرق پورتال فروش شرکت بهمن موتور انتخاب کنند.

خریداران ملزم به واریز وجه مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی به نام بهمن موتور هستند. هزینه ها برای تمامی خودروها شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها درخصوص فیدلیتی ۷ نفره، دیگنیتی و دیگنیتی پرستیژ به ترتیب ۱۷.۳، ۳۹.۴ و ۳۳.۹ میلیون تومان است. همه هزینه های فوق صرفا باید از حساب بانکی شخص خریدار به حساب بهمن موتور واریز شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ