کد خبر: ۱۹۷۹۹۳
۰:۰ - ۱۴۰۱/۹/۲۴

گزارش عملکرد درخشان ۶ ماهه بانک ملت روی کدال نشست

گزارش عملکرد درخشان ۶ ماهه بانک ملت روی کدال نشست

بانک ملت در ۶ ماهه اول سال با کسب سود خالص ۱۱.۷ هزار میلیارد تومانی و رشد بیش از ۲۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه گذشته طبق صورت های مالی حسابرسی شده، عملکرد خیره کننده را تداوم بخشید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک ملت با سرمایه بیش از 26.2 هزار میلیارد تومانی در نیمه نخست سال ، سود هر سهم را از 118 به 449 ریال افزایش داد. این در حالی است که بانک مرکزی نرخ تسعیر ارز را برای بانک ها در مقطع 31 شهریور تغییر نداده و با توجه به افزایش نرخ ارز از ابتدای سال تاکنون، سود پایان سال به مراتب بالاتر از سود شش ماهه اول خواهد بود.

بر اساس این گزارش، ثبت این موفقیت عمدتاً مربوط به افزایش 69 درصدی درآمد ناشی از تسهیلات اعطایی به میزان 43 هزار میلیارد تومان، رشد 293 درصدی درآمد ناشی از سپرده گذاری در بانک ها و موسسات اعتباری بالغ بر 4.8 هزار میلیارد تومان و جهش 117 درصدی خالص درآمد کارمزد بالغ بر 3.7 هزار میلیارد تومان است.

همچنین بانک ملت رکوردی جدید در صنعت بانکداری ثبت کرد به نحوی که دارایی ها را به بیش از دوازده میلیون میلیارد ریال برساند. از دیگر موفقیت های این بانک می توان به بهبود نسبت های مالی در شهریور ماه از جمله افزایش 157 درصدی بازده حقوق صاحبان سهام با 157 درصد و رسیدن آن از 6.5 به 16.72 درصد اشاره کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ