کد خبر: ۱۹۹۸۵۷
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹

حمایت همه جانبه دولت از پتروشیمی ها با اصلاح روش محاسبه قیمت خوراک
وزیر نفت خبر داد:

حمایت همه جانبه دولت از پتروشیمی ها با اصلاح روش محاسبه قیمت خوراک

وزیر نفت با اعلام حمایت همه جانبه دولت از پتروشیمی ها گفت: فرمول قیمت گذاری خوراک مورد پذیرش انجمن صنعت پتروشیمی، تولیدکنندگان و وزارت نفت به عنوان فرمول جدید در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد اوجی در جلسه مشترک با محمدطاهر شفیعی مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر با اعلام حمایت همه جانبه از پتروشیمی ها گفت: این شرکت ها در چتر ویژه حمایتی دولت قرار خواهند گرفت و در این خصوص جلسات مکرری برگزار و نتایج مثبتی نیز کسب شد.

وی افزود: افزایش قیمت خوراک بزرگترین دغدغه تولید کنندگان است. در این راستا فرمول قیمت گذاری مورد پذیرش انجمن صنعت پتروشیمی، تولیدکنندگان و وزارت نفت به عنوان فرمول جدید در نظر گرفته خواهد شد. در این خصوص نظرات کارشناسی اخذ شده و در حال جمع بندی نهایی است. دولت با تمام قوا از شرکت های تولیدی حمایت می کند و تمام توان را به کار خواهد گرفت.

محمدطاهر شفیعی مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر نیز با اشاره به مشکلات پتروشیمی ها بخصوص متانول سازان، خواستار حمایت ویژه دولت از این صنعت شد و گفت: بازنگری در فرمول قیمت گذاری گاز و یوتیلیتی از واجبات و عامل بقای شرکت های تولیدی خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ