کد خبر: ۱۹۹۹۳۶
۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱

بیشترین کاهش دما از امروز با ۱۰ تا ۱۵ درجه شروع شد/ پیش بینی بارش ها

بیشترین کاهش دما از امروز با ۱۰ تا ۱۵ درجه شروع شد/ پیش بینی بارش ها

رئیس مرکز ملی مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از امروز بیشترین کاهش دما در چندین استان شروع می شود که بین ۱۰ تا ۱۵ درجه است !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صادق ضیاییان با بیان اینکه از امروز بیشترین میزان کاهش دما رخ خواهد داد، گفت: کاهش دما در نقاط مختلف متفاوت است اما بیشترین میزان در خراسان رضوی به میزان منفی ۱۲ درجه سانتیگراد و در مناطق جنوبی همچون جنوب کرمان، سیستان وبلوچستان، جنوب فارس و بخش‌هایی از هرمزگان نیز دما به زیر صفر می‌رسد و به دلیل وجود صنعت کشاورزی در این مناطق، امکان سرمازدگی محصولات نیز وجود دارد.

وی افزود: استان‌های شرقی و مرکزی هم بیشترین میزان کاهش دمای بین ۱۰ تا ۱۵ درجه را تجربه خواهند کرد اما برای استان‌هایی مانند تهران حدود ۴ درجه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو هم با اشاره به اینکه وضعیت بارش‌ها بیانگر نامتوازنی اکثر حوضه‌های آبریز اصلی و با درجه‌ دو است، اعلام کرد: هفته آینده در حوضه‌های آبریز غرب تا شمال ، بارش‌ها مورد انتظار است. وقوع بارش ها به طور عمده در سواحل دریای خزر به خصوص استان های گیلان و مازندران و جنوب غرب پیش بینی می شود.

همچنین برای هفته آینده وقوع بارش ها به طور عمده در غرب، جنوب غرب، سواحل دریای خزر و به صورت پراکنده در دیگر مناطق مورد انتظار است.

 

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ