کد خبر: ۱۹۹۹۴۷
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰

معاملات مشکوک دو دارویی،
در روز رشد ۲۱.۲ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک دو دارویی، "ومعادن"، دو شرکت شیمیایی و غذایی + ۵ نماد

در روز رشد ۲۱.۲ هزار واحدی شاخص، دو سهم دارویی ، "ومعادن"، دو شرکت شیمیایی و غذایی به همراه ۵ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات چهارمین روز کاری این هفته بازار سهام با روند مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد 21 هزار و 282 واحدی و ورود در کانال یک میلیون و 668 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 11.3 و 6.2 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا با داد و ستد 1.3 میلیارد سهم و گروه بهمن، سایپا، ایران خودرو به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای 948، 747، 738 و 607 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 10 شرکت با داد و ستد 15 تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، توسعه سرمایه و صنعت غدیر شرکت حاضر در بازار دوم فرابورس با رشد 4.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 24.1 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های داده پردازی ایران، بهنوش، کیا الکترود شرق، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، پترو گامرون، کشت و صنعت جوین، پخش هجرت، کارتن ایران ، داروسازی جابربن حیان و سرمایه گذاری و خدمات مدیریت ص. بازنشستگی کشوری، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو سهم دارویی، "ومعادن"، دو شرکت شیمیایی و غذایی به همراه 5 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ