کد خبر: ۲۰۰۰۸۵
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

برف و کولاک در راه تهران و ۱۶ استان دیگر/ تعطیلی جایگاه‌های CNG در چند استان
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

برف و کولاک در راه تهران و ۱۶ استان دیگر/ تعطیلی جایگاه‌های CNG در چند استان

سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش برف و کولاک در تهران و ۱۶ استان ایران از سر گرفته شده و جایگاه‌های CNG در چند استان تعطیل شده اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی به استان مرکزی رسیده و در خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، زنجان، تهران، البرز، قزوین، گیلان، خراسان شمالی، نیمه شمالی سمنان و خراسان رضوی و همدان فعال بوده و منجر به بارش برف و باران و افزایش سرما خواهد شد.

براساس این گزارش، دوشنبه هم به دلیل سکون نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه روند افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا را تا انتهای هفته در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی استان وجود دارد. به لحاظ دمایی همچنان تا یکشنبه هوای سرد ماندگار خواهد بود و از دوشنبه روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

از امروز یکشنبه با فعالیت سامانه بارشی، استان تهران شاهد برف، مه، گاهی وزش باد و در ارتفاعات کولاک برف همراه بوده و بارش برف سنگین‌تر از برف قبلی خواهد بود و دمای هوا به منفی ۳ درجه خواهد رسید.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران هم از احتمال یخ‌زدگی کنتور آب در برخی مناطق خبر داد.

رئیس انجمن صنفی سی‌ان‌جی ایران هم از توقف کار جایگاه‌های CNG در شمال شرق مانند خراسان، مازندران، گلستان و حتی گیلان و محدودیت جایگاه های سی ان جی در اصفهان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ