کد خبر: ۲۰۰۰۸۶
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴

وزارت کشور: فردا بخش دولتی و خصوصی تهران تعطیل شد/ بورس هم !
بعد از اقدام عجیب استانداری:

وزارت کشور: فردا بخش دولتی و خصوصی تهران تعطیل شد/ بورس هم !

وزارت کشور در تصمیمی جدید و مهم و بعد از اقدام عجیب استانداری، اعلام کرد: بخش دولتی و خصوصی تهران فردا تعطیل است که احتمالا مشمول بورس هم می شود!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وزارت کشور در تصمیمی جدید و مهم و بعد از اقدام عجیب استانداری، اعلام کرد: فردا یکشنبه بخش دولتی و خصوصی تهران تعطیل است. خدمات اورژانسی، شیفتی و خدمات عام دایر است. بنابراین تصمیم استانداری مبنی بر فعالیت ادارات با یک سوم ظرفیت، لغو می شود.

براساس این گزارش با این تصمیم و با توجه به تعطیلی همه بخش های دولتی و خصوصی از جمله بانک ها، انتظار می رود بازارسرمایه هم شامل چهار بورس تهران، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی تعطیل باشد اما تاکنون اطلاع رسانی مناسبی در این مورد صورت نگرفته است !

قبل از این تصمیم، معاون استاندار تهران در تصمیمی عجیب که با انتقادات فراوانی هم همراه شد، اعلام کرده بود: فردا کلیه سیستم های گرمایشی ادارات دولتی تهران خاموش است و یک سوم کارمندان حاضر باید لباس گرم بپوشند.

کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان تهران روز یکشنبه ۲۵ دی با حضور یک سوم کارمندان دایر است و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود. یک سوم تعداد شعب هربانک به عنوان شعب منتخب در استان تهران ازساعت ۹صبح تا ۱۳ ظهر فعال بوده و نسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می‌کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ