کد خبر: ۲۰۰۲۳۶
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

طلا آماده گذر از خط مقاومت بی سابقه دو میلیون تومانی شد + قیمت سکه

طلا آماده گذر از خط مقاومت بی سابقه دو میلیون تومانی شد + قیمت سکه

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار تحت تاثیر گرانی دلار و قیمت های اونس جهانی به ۱.۹۹ میلیون تومان رسید و آماده گذر از خط مقاومت بی سابقه دو میلیون تومانی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات بازارهای ارز و طلا و سکه نشان از موج نصف و نیمه دیگری از التهاب و افزایش قیمت ها دارد و در روزی که دلار به نیمه کانال 42 هزار تومانی رسیده و به 42 هزار و 450 تومان افزایش یافته ، قیمت طلای 18 عیار هم آماده ثبت رکوردهای بی سابقه و جدید شده است.

براساس این گزارش ، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار تحت تاثیر گرانی دلار و قیمت های جهانی با افزایش 90 هزار تومان به 1.99 میلیون تومان رسید تا شاید فردا یا در روزهای آینده از خط مقاومت ابرکانال 2 میلیون تومانی هم رد شود. هر مثقال طلا هم 8.66 میلیون تومان بوده و هر انس طلا در بازار‌های جهانی 1.9 هزار دلار ارزش گذاری شده است.

با این اوصاف در شرایطی اقدام بانک مرکزی به عرضه 500 هزار سکه ربع در بورس کالا با قیمت های بیش از 7 میلیون تومانی، اثری نگذاشته که قیمت سکه طرح جدید و قدیم به 22.49 و 21.3 میلیون تومان رسیده است. بهای نیم‌ و ربع سکه هم از مرز 13.25 و 8.75 میلیون تومانی عبور کرد و سکه گرمی هم 4.5 میلیون تومان معامله شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ