معاون فناوری بانک مرکزی گفت: فقط دو سه درصد از خدمات بانکی هنوز حضوری مانده که باید اصلاح شود.
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهران محرمیان در مراسم رونمایی از محصولات فناورانه، مهمترین معیار ارزیابی بانکها را در دسترس بودن برای مشتریان دانست و گفت: حدود ۹۷ تا ۹۸ درصد از خدمات بانکداری به صورت غیرحضوری ارائه می شود اما باید دو سه درصد باقی مانده هم به صورت غیرحضوری ارائه شود.
وی افزود: مردم بانک را به علت خدماتی که ارائه میکنند، انتخاب کرده و هر چه محصولات به سمت غیرحضوری شدن برود، موفقیت بیشتر خواهد بود. یکی از حوزه ها در بخش غیرحضوری، چک دیجیتال بود که از سنتی ترین ابزارها را در فرهنگ غیر حضوری جای داد.
انتهای پیام