کد خبر: ۲۰۳۸۴۹
۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴

واردات خودروهای کمتر از ۵ سال و نحوه تعیین میانگین شمس فولاد خوزستان
مجلس تصویب کرد:

واردات خودروهای کمتر از ۵ سال و نحوه تعیین میانگین شمس فولاد خوزستان

مجلس با واردات انواع خودرو دارای عمر کمتر از ۵ سال موافقت و در مورد نحوه تعیین میانگین وزنی قیمت فروش داخلی و صادراتی شمس فولاد خوزستان تصمیم گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نمایندگان مجلس در مصوبه ای به وزارت صنعت مجوز واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال را دادند.

بر اساس این گزارش، طبق بند الحاقی دو، نحوه تعیین میانگین وزنی قیمت فروش داخلی و صادراتی شمس فولاد خوزستان بر اساس دستورالعملی که ظرف یک ماه از ابلاغ این قانون توسط وزارت صنعت ، سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد تعیین و ابلاغ می شود ، مشخص می شود.

طبق بندالحاقی ۳ به منظور توسعه حمل و نقل عمومی، تنظیم بازار، کاهش مصرف سوخت، آلودگی‌هوا و سوانح جاده‌ای به وزارت صنعت اجازه داده می ‌شود با تأیید و تشخیص سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری (کاربری شهری)، نسبت به ثبت سفارش واردات انواع کشنده، کامیون‌، اتوبوس‌، مینی‌بوس، ون‌ و سواری مورد نیاز را وفق قوانین و مقررات موجود با عمر کمتر از پنج ‌سال اقدام کند.

آیین‌نامه نحوه اجرائی این بند توسط وزارتخانه‌های صنعت، راه و شهرسازی، کشور، اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر لزوم تأمین قطعات، خدمات پس از فروش و معاینه فنی تهیه می‌شود و حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از ابلاغ این قانون به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ